Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Welcome!💋

Av fuckingvogue - 23 juni 2014 02:15

 

   

Tja! The name is Kristina Berging fast det onödiga dock perfekta artistnamnet var ju Kray Vogue;) Jag är tjej på 4669 dagar, har 81 dagar kvar till 13 år. Jag bor i norra Sverige senast jag kolla, vill flytta till L.A eller nåt lite mer charmigare....


Jag älskar musik, att skriva, kläder och sånt, dansa, baka, basket (suger tyvärr), att ta matbilder... Va med kompisar och säga Waaazzup?! till främlingar är ju också kul.... Men ja, musik är väl det huvudsakliga...


Jag har sjungit sen jag kom ut ur mammas fina mage, uppträtt inför publik sen jag lärde mig att stå och skrivit sångtexter sen 5 år tillbaka. Jag, som många andra, drömmer om att bli artist. Spelar inget instrument förutom hals och Music Maker Jam Free Version. Många kommer säkert säga, varför börja försöka redan nu, vid 12 års ålder? Ja, why not? Det är vad jag vill, det som jag älskar, och jag kan väl säga så här, jag kommer kämpa.


Att bli artist har varit min plan sen 4ever och kommer alltid vara, det är det jag är ämnad för.


Den här bloggen är till för att dela mina framgångar och motgångar, meddela de som tror på mig att det kanske kommer en singel snart och den är till för att jag ska kunna dela min passion för musik och livet.


Hoppas att du kommer hit igen, passa på att följa mig på Twitter, IG m.m Länkar till höger, lite längre ner in da menu.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Kray Vogue

UNprofessional singer & rapper. Hoping for a life worth growing up in.

Kontakta mig ↓

Kik: @fuckingvogue
Email: krayvogue@gmail.com

T R A N S L A T E

S Ö K

A S K M E

0 besvarade frågor

K A T E G O R I E R

S O C I A L M E D I A


Ovido - Quiz & Flashcards